100813 - fredag den 13e!! (+bilder)

Men dagen har inte vart värre än någon annan ;)

På dagen tog jag och hundarna en promis ner till ängen, dom fick busa runt och bada i ån. Vågar dock inte ha Tiger lös där nere då det kryllar av rådjur och en och annan hundägare... Även om Tiger är duktig på inkallning och kommandot "stanna" så vet jag hur snabbt det kan gå för honom att "försvinna" när man inte är med i svängarna ;) Han är snabb och lurig den där lilla dampgrisen ♥

Tog lite bilder (dock inte den bästa kvalitén):
















Annars har vi tagit det lugn och vart hemma, hundarna har dock haft öppet ut på tomten hela dagen och har röjt lite då och då. Jag blir super orolig och tror att dom ska äta upp varandra. Haha, det är galet hur lika dom är varandra under lek - låter som om dom hatar varandra men ska ändå springa efter varandra och envisas om samma pinne. Har kännts som en tidsfråga innan dom ska ryka ihop, men än har inget hänt *peppar peppar*

Vi har haft sällskap här hemma under eftermiddagen då grabbarna vart i full gång med renoveringen av badrummet. Bingo tar det chill, men Tiger ska vara med och vara i centrum hela tiden :)

Nu blir det soffhäng och sen en promenad med husse när han kommer hem senare ikväll.
Jag har tyvär fått blödningar (igen) och måste ta det lugnt och vila.. Även om det inte är det lättaste :( Så jag får nog lov att bolla över lite ansvar på sambon och hundarna får klara av att rasta sig själva på tomten så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0