100814 - "skogspromenad" (+bilder)

Ja, det började som en skogspromenad. Jag, Tiger och Bingo gick ner till ängen och vek av in i skogen (som går längst med ängen) Bingo som vanligt lös och Tiger i koppel.. Bingo såg vi inte så mycket av, hon skuttade runt och var lycklig ♥ Jag och Tiger däremot hade riktiga problem *haha*. Vart jag än gick så fick jag antingen spindelnät i hela ansiktet eller över armarna så jag drabbades av smått panik och den där stackars Tiger lyckades ramla ner i varenda dike :P Jag hade riktigt kul och han tog det faktiskt riktigt bra varje gång ♥
  Är det inte det som är så härligt med dessa hundar? Det spelar ingen roll hur många gånger dom ramlar omkull, dom bara resar på sig, skakar av sig och går vidare. Som om inget har hänt... :)

När vi kommit halva ängen vek vi ut ur skogen och fortsatte bort över ängen till bondens hus. Där gick vi upp mot vägen och gick längst ängen tillbaka (några meter bilväg som sedan viker av till en grusväg). 
  Värmen var olidlig och samtidigt som svetten rann på mig så flåsade Tiger så mina öron höll på att ramla av och Bingo, hon fortsatte springa runt som om hon inte hade ett enda bekymmer i hela världen!
  1-1.5timme var vi ute.. Och äntligen hemma somnade vi alla 3 på soffan!

Lite bilder från denna dag:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0