100815 - Hemgång för Tiger! och veckoslut v.32

Usch vad fort helgen gick!
Nu är det måndag när jag skriver och lilla Tiger åkte hem igår kväll ♥ På dagen fick vi inte alls mycket gjort och vi låg faktiskt bara hemma hela dagen. Självklart med dörren öppen så hundarna kunde springa ut och in som det behaga!
   Lite missnöjd över mig själv är jag dock för att jag vart så trött och inte orkat täna med Bingo! Vi skulle verkligen behöva komma ut och dra lite kätting! Har iaff gett husse i uppgift att hitta en billig carpet mill - alternativt att vi gör en själv. Tror den kommer komma väl till nytta ju tjockare jag blir och även ett tag efter ;)  Men självklart kommer den bara att användas som ett kompliment till vanliga promenader + träning.

Nu är det iaf veckoslut, och så här har denna vecka sett ut:

Måndag -
Tisdag -
Onsdag - 40min dw, 16kg
Torsdag - spring på ängen + simning
Fredag - spring på ängen + bad
Lördag - skogspromenad/spring på ängen 1-1.5timme
Söndag -

Jag och Bingo skulle verkligen behöva en träningskompis här ute så vi får lite fart på benen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0