100823 - dw

Trots att min frukost kom upp imorse och jag sov hur länge som hellst, och förmodligen hade kunnat fortsätta med det, så begav sig jag och Bingo ut på en dw tur!
  Det vart däcket idag, har tidigare sagt att den bara väger 5kg men jag är extremt osäker på det! Visserligen är den jobbigare att dra, men Bingo hade lika jobbigt att dra den som 16kg kätting =S Jaja, får väl väga den någon dag! När jag införskaffat mig en våg ;)
  Vi tog iaf vägen bredvid ängen fram till stora vägen och tillbaka, var ute i 40min. Med lite uppmuntran så kämpar faktiskt Bingo på riktigt bra även när hon är så trött att hon bara vill lägga sig ner! ♥

På kvällen när husse kom hem från jobbet vart det lite bollkastning på tomten. Och jag hade tänkt att jag skulle skriva idag att jag var så nöjd att vi äntligen har en hel tennisboll som vi faktiskt kan lägga undan nu och bara ta fram vid lek, men ack så fel jag fick. För under bollkastningen idag lyckades självklart min piraya att tugga sönder den ;) dock duger den fortfarande!

Nu är det natta dags snart tror jag. Jag har en hemsk huvudvärk som vägrar ge med sig och Bingo ligger sen länge tillbaka och snarkar på "sin" soffa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0