100824 - stan idag

Tog en tur till stan idag.
Husse hade en timmes rast så jag och Bingo åkte in för att ta en snabb lunch! Sen vart det hem igen :)

Annars har det vart rätt lugnt, har chillat hemma framför tv´n och Bingo har vart extra mammig ♥
Det är därför jag älskar min hund, för hon älskar alltid mig.. Det känns så sjukt att man skulle komma att fastna för en hund så hårt, men med Bingo är det inte svårt. Hon följer varje fotsteg jag tar, gör det jag ber om och ställer aldrig till med bråk. Hon är extemt formbar, men framför allt - jag betyder mer för henne än någon/något annat.

Jaja.. Nu ska jag sluta upp med mitt gulligullprat om min hund och försöka sno tillbaka min huvudkudde. För just nu har jag 21kg amstaff som lagt sig med halva kroppen över den ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0