100828 - wp sm (upd. med bild)

Igår, lördag, var jag och Bingo iväg till Örebro för att titta på SM i weight pull.
Vi gick upp redan vid 06.00 och åkte hemifrån 40min senare.. Kommunalt såklart! 10.00 var vi framme och vart upp plockade av snälla Lotta i örebro gruppen..

Det vart en lång dag men väldigt trevlig!
Träffade gamla bekanta, pratade strunt och mös med hundar. Tittade självklart på tävlingen också ;) Men missade de 2 sista klasserna då vi var tvugna att ta 19-tåget hem igen. Tack igen Lotta för skjuts från och till tåget!!

Den absolut bästa överraskningen från dagen var nog kantarellpåsen från Jenny, 1000-tack igen!! :)
Nu har vi hela diskbänken full av kantareller att rensa!

Men för att återgå till Bingo, som bloggen ändå handlar om ;) ...
Jag tror hon hade en minst lika trevlig dag som jag! Hennes "puppy eyes" fungerade på alla och det vart den ena godbiten efter den andra som lank ner i hennes mage!
Hon fick totalt bullfnatt när hon fick "återförenas" med Petris apbt hane Balder och sprang runt honom som ett fån skrikandes som en brunstig älgko.. Har aldrig sett henne så med en annan hund, förutom när hon träffar sin mamma då - men då är det mera fjäsk. Nu var det lek! Det är härligt att se att Bingo verkligen gillar vissa hundar! ♥
I övrigt var hon lika nonchalant som alltid mot andra hundar och hennes största intresse under dagen var nog just - att tigga mat! :) 

Nu är vi helt slut och därför blir det en slappar dag idag! 

Linn från Norge fick en bild på min Pingping ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0