100529 - Intro

Jag vill bara påpeka att Bingo är en helt underbar hund som kan få för sig att göra dom mest roliga sakerna. Men dessa roliga saker är inte alltid så lätta att återberätta i text eller få på bild, som härom dagen t.ex.

Jag, husse och Bingo är nere på ängen och kastar med den nya frisbeen jag köpt. Verkligen en toppen frisbee! Och Bingo springer runt för fulla muggar. Husse får efter ett tag den smarta idén att kasta ner frisbeen i vattnet, då Bingo behöver svalka sig, men till våran stora missräkning flöt inte freesben.
  Bingo blir ju såklart förkrossad och flyger i vattnet efter freesben, hon dyker i med huvudet gång på gång, men utan resultat. Detta fortsätter under säkert en 15min period varpå vi försökt allt vi kunnat för att gräva upp denna frisbee. Under en kort stund lyckas jag locka upp Bingo på land och håller i henne meddans husse fortsätter gräva med en lång pinne på botten. Bingo börjar skrika som en gris och jag önskar verkligen jag kunde lägga upp inspelningen som jag har på mobilen, för det är hjärtkrossande. Hon ville verkligen ha sin älskade frisbee!!
  Äntligen får husse upp frisbeen, jag släpper Bingo och hon skuttar nöjt hem med sin bästa leksak i munnen...



Vad skulle livet vara utan sina käraste, och sin bästa leksak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0