100916 - Lång dag idag!

Blir ju ingen träning nu för Bingo's del fram tills vi gjort UL på hjärtat, men kan ju skriva några rader ändå ;)
Veterinären på Bagarmossen ringde och väckte mig imorse. Dom hade fått in remissen och ville boka en tid. Så på Torsdag 23/9 gör vi hjärt-ultraljud på Bagarmossens Djurklinik!! Härligt att vi kommer att få veta om bara 1 vecka vad det rör sig om ♥
Bingo fick även ett brev på posten idag ;)
Jag har ju skickat in en anmälan till SKK's diciplinnämd ang. en man som hängt ut mig som valptjuv samt så har han Bingo upplagd på sin kennelhemsida.
Idag fick vi iaf denna mans svarsbrev, (När man skickar in en anmälan på någon så får denna person kopia på det och en viss tid på sig att svara. Sen skickas det kopior fram och tillbaka så båda har rätt att "försvara" sig) och det var bara en massa struntprat, lögner och saker helt tagna ur luften..
Men,men.. Det är bara att besvara det och skicka tillbaka till SKK.. Allt jag vill är ju att han ska plocka bort Bingo från sin hemsida. Dels för att jag inte vill bli förknippad med denna kennel och dels för att han inte har något med min hund att göra öht!  Sen vore det ju ett + i kanten om åtgärder vidtogs då han faktiskt gjort sig skyldig till förtal samt 3punkter i SKK's grundregler.. Hoppas kan man ju, men inget jag förväntar mig. Jag blir som sagt glad bara han låter mig och min Bingo att vara!
Annars har det vart en lugn dag för Bingo.
Imorgon tror jag vi ska ta oss ner till ängen och kasta lite frisbee iaf, som hon tycker så mycket om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0