100919 - Diverse anmälningar inne!

Imorse åkte jag till Södertälje BK med Natasha för att göra MH på hennes amstaff tik Doris. Doris gjorde verkligen toppen ifrån sig :)
Vilket fick mig att tänka på Bingo's MH, min mor var ju med och filma. Så jag ringde henne och lyckas hon lista ut hur man skickar filer via mail så kommer jag snart kunna glutta på Bingos MH igen :) Lägger självklart upp filmerna här..
Väl hemma möts jag av en överlycklig hund ♥
Som nu är anmäld till Stora Stockholm Utställningen i December, samt att jag betala in medlemskap hos SSBK. Så nu blir det nog lite liv i luckan här hemma :)
Natasha och Doris kommer följa med oss och träna lydnad & agility på ssbk, dessutom (om Bingos hjärta visar sig orka) så kommer vi att samträna med wp'n också.. Så himla skoj med träningskompis!!
Nu håller vi bara tummarna att allt går vägen.. Och att vi kanske förhoppningsvis kniper en 1a iaf på utställningen i Dec ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0