100926 - staffeträff

Idag åkte jag och Bingo till Universitetet för att vara med på en staffeträff :)
Vart en 1timmes promenad med 1 till amstaff (Emma med Basta) och några små högljudda staffar...

Jag och Emma lyckades dock slarva bort oss jälva från gruppen, så vi tog en egen lite promenad tillbaka till bilen :) Vilket innebar att vi fick gå förbi grisarna! Bingo som aldrig förr sett en gris var först lite rädd, men insåg ganska snart att dom var ju rätt toliga att leka med :p Hon skuttade runt där utanför staketet, lät och gjorde lekinviter meddans grisarna inte alls ville leka utan tyckte det var roligare att bita tag i staketet.. Min underbara hund <3 Och jag som trodde hon skulle vara antingen arg eller livrädd...

Sen skjutsade Emma oss till stan där vi mötte upp husse och åkte till Handen för att äta..
Vart en heldag ute på äventyr och Bingo snarkade gott när vi väl var hemma!

Bilder kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0