100725 - Kaos!

Det har vart kaos sista tiden, därav dåligt med blogginlägg - och förmodligen kommer det förbli så ett tag.. Inget negativt kaos, utan bara mycket att göra.

Senaste dagarna har iaf Kita flyttat ut, digitalkameran har slutat fungera, vi hittade en lösspringande goldenhane som fick sova över en natt, vi har vart inne i stan, vart hundvakt åt Willy & Gracie, m.m... =)

Idag var jag och Bingo nere en sväng till ängen iaf... Tog med oss fresbeen!
Vilken extremt dålig kondition min hund har *lata jag* Men kul hade hon =) Fick några bilder med mobilen:

Först - kisspaus!


Springa efter frisbeen är det bästa so finns tycker Bingo!


Fått upp flåset!


Törstig blir man...


Nu ska jag leta upp en bra mysbild att skicka in till amstaffwebbens tävling, sen blir det tända grillen och gå upp och möta husse vid bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0