100604

Igår kom mina nya handtag till köksluckorna ♥
Så meddans huse var och jobbade tog jag och Bingo en promenad till Bauhaus, köpte svart lackfärg och en finroller =)

Tyvär ingen träning för Bingo, förutom lite "trotoar" träning med husse på kvällen då Bingo har börjat gena över vägen på ett ställe precis innan huset. Men hon hade skött sig bra idag =) 
 
Jag hade fullt upp med mina köksluckor mestadels av dagen, ja förutom när jag tog ut hundarna och mötte husse vid bussen trots att jag vet att det kan vara smått livsfarligt att ta ut Willy. Men jag stod kvar på marken ;) och här kommer resultatet av dagens arbete (dock ej färdig fixat ännu):

Före:


Efter:



Imorgon SKA det bli träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0